Twist XL:
Napędy do bram wjazdowych - folder
Okucia dla napędu Twist XL - folder - GB
Zalety napędu Twist XL:
- Potwierdzona jakość - "Made in Germany". Napęd spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa!
- Nowoczesny design
- Do bram o maksymalnej szerokości skrzydła 5 m oraz masie 500 kg !
- Najwyższe bezpieczeństwo jego użytkowników - w sytuacji gdy napęd napotka przeszkodę zatrzymuje się i wykonuje ruch w kierunku przeciwnym. Gwarantuje to bezpieczeństwo zwłaszcza najmłodszym użytkownikom
- Zabezpiecza bramę i utrudnia jej otwarcie od zewnątrz przez osoby niepowołane!
- Unikalna technologia. Wysokogatunkowe materiały jak stal nierdzewna, aluminium i specjalne tworzywo sztuczne gwarantują bardzo wysoką trwałość mechaniczną,
- Nie wymaga stosowania ograniczników krańcowych (odbojników), jest bowiem wyposażony w magnetyczne wyłączniki krańcowe w pozycji Brama Otwarta i Brama Zamknięta,
- Cichobieżny - posiadają funkcję spowalniania przy dochodzeniu do pozycji krańcowych co przekłada się na płynny ruch bramy bez efektu wyrywania skrzydła
- Można stosować do bram otwieranych na zewnątrz!
- Bezpieczne siłowniki zasilane napięciem 24 V co gwarantuje ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym,
- Można sterować np za pomocą domofonu!
- Praktyczny - wyposażony w funkcję furtki (otwarcie tylko 1 skrzydła bramy)!
- Bezpieczny system radiowy. Sterowanie drogą radiową 868,8 MHz z kodem dynamicznie zmiennym Rollingcode. Nasze piloty są odporne na zakłócenia generowane przez np. przez internet bezprzewodowy oraz instalacje WIFI, stacje pogodowe i inne tego typu urządzenia. Tym samym gwarantują doskonały zasięg praktycznie w każdych okolicznościach.
- Energooszczędny dzięki zastosowaniu transformatora z rdzeniem pierścieniowym w stanie czuwania pobiera tylko 2,2 W!
- Nie zamarza w zimie - zakres pracy w temperaturze od - 20°C do + 70°C !
- Niezawodny (nie zamarza zimą), nie pęka, łatwy w użyciu, zabezpieczony kluczem, system awaryjnego odryglowania napędu w przypadku zaniku napięcia,
- Nie ma potrzeby używania narzędzi do awaryjnego odryglowania,
- Nie jest konieczne smarowanie olejem lub smarem stałym - patrz instrukcja obsługi
- 2-lata gwarancji - szczegóły gwarancji określa karta gwarancyjna
- Maksymalny kąt otwarcia 112 stopni - w zależności od wymiarów A i B,
Pozostałe zalety napędu Twist XL:
- Okucia montażowe siłownika są już zespawane i ocynkowane, do wyboru mocowane śrubami lub do przyspawania
- Szybki montaż - nasze napędy montuje się bardzo łatwo i szybko.
- Programowanie centrali sterującej nie sprawia żadnego kłopotu
- Uniwersalny - można montować na wąskich jak i szerokich słupkach ( do 20 cm pod warunkiem, że zawiasy są zamocowane na środku słupka)
- Spełnia wymogi normy PN EN 12453 co znaczy, że nie musi być stosowane zabezpieczenie krawędziowe
- Specjalna konstrukcja siłownika zapobiega gromadzeniu się brudu, lodu wewnątrz siłownika
- Przyłącze TorMinal do indywidualnej parametryzacji napędu
- Sterowanie mikroprocesorowe z wieloma możliwościami ustawień np. funkcja furtki, automatyczne zamykanie bramy, ustawienie czasu ostrzegania, ustawienie funkcji przy napotkaniu przeszkody w trakcie zamykania bramy (całkowita lub częściowa zmiana ruchu na odwrotny)
- Przyłącza do podłączenia urządzeń bezpieczeństwa, np. lampy ostrzegawczej i fotokomórki
- 2 bezpotencjałowe wyjścia przekaźnikowe do sterowania dwoma elektrozamkami
- Możliwość uniwersalnego montażu z prawej lub z lewej strony
- Regulowany łagodny start i zatrzymanie
- Napęd występuje w dwóch wersjach: do bram 1-skrzydłowych (art. nr 3280) oraz do bram 2-skrzydłowych (art. nr 3281),
Dane techniczne napędu Twist XL:
Maksymalny ciężar pojedynczego skrzydła bramy | 500 kg |
Szerokość pojedynczego skrzydła bramy | od 1,2m do 5m |
Wypełnienie pola bramy | Maks. 100 % |
Opis mechanizmu napędzającego | Elektromechaniczny napęd do bram skrzydłowych ze śrubą pociągową ze stali szlachetnej o 8-krotnym gwincie stożkowym i wysokosprawną, samohamującą przekładnią ślimakową ze stali szlachetnej |
Rura popychacza | Polerowana stal szlachetna, nierdzewna, nie wymagająca konserwacji, wysoka odporność na zginanie |
Rurka zewnętrzna (osłona mechanizmu) | Epoksydowane aluminium, bardzo wysoka ochrona w ekstremalnych warunkach atmosferycznych |
Ułożyskowanie | Łożyska ślizgowe nie wymagające konserwacji o bardzo dobrych właściwościach ruchu w stanie nienasmarowanym |
Obudowa silnika | Obudowa wykonana z specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na działanie promieniowania UV i nie podlegająca procesom starzenia (stabilizowany PA6 GF30). Obudowa ta jest bardziej odporna na pękanie wywołane kruchością materiału niż podobna wykonana ze stopu aluminiowego |
Silnik | Wysokosprawny silnik prądu stałego 24 V z wielokrotnym przełożeniem redukującym, z dodatkową wzmocnioną przekładnią o wysokiej niezawodności działania |
Zabezpieczenia silnika | Mikroprocesorowa kontrola prądu i temperatury silnika |
Układ sterowania silnika | DTA-1 |
Napięcie zasilania | 230 V AC, 50-60 Hz, napięcie zasilania silnika 24 V DC |
Czas otwierania | Od 10 do 40 s, zależnie od wymiarów A i B |
Zabezpieczenia przed nieszczęśliwymi wypadkami | Automatyczne wyłączenie zasilania - system DPS |
Wyłączanie krańcowe | Poprzez zastosowanie magnetycznych wyłączników krańcowych, nie jest konieczne stosowanie ograniczników ruchu bramy |
Mechanizm awaryjnego odryglowania | Zintegrowany z napędem, zabezpieczony zamkiem, prosty w obsłudze |
Sygnalizacja LED | Zasilanie, otwieranie, zamykanie, bezpieczeństwo, światło ostrzegawcze, wyłączników krańcowych |
Łagodny start i zatrzymanie | Regulacja łagodnego startu i zatrzymania w funkcji liniowej |
Możliwości podłączenia | Fotokomórki (zapory świetlne), listwa bezpieczeństwa, lampa ostrzegawcza, odbiorniki zewnętrzne (24 V DC, maks. 1 A), TorMinal,2-elektrozamki, przycisk STOP, domofon |
Automatyczne zamykanie | Regulowane |
Funkcja furtki | Tak |
Tryb pracy | Otw./stop/zamkn./stop/ - w zależności od ustawień DIP |
Czas pracy | 40% |
Maks. wysokość bramy | 5m |
Maksymalne obciążenie | 30 000 N |